Senaste nytt

Park Inn eller Radisson Blu i Malmö?

Micce1980

Medlem
Skulle själv säga Park Inn. Lite bättre enligt mig. Snabbaste in/utcheckning jag varit med om, tillbringade första natten i Sverige här förra april efter att vi varit borta en period och avverkat 106 hotel och fick fråga ord det var klart med incheckningen eller inte, så var det. Frukosten är mycket bra och krångelfri. Tysta, fräscha rum och bra sängar. Gott gratis kaffe i receptionen med. Fick utsikt över vårt nästa boende där med vilket var en bonus med :)

Läget är ju olika bra beroende på vart ni ska men här. Det är lätt att köra till bägge men direkt utanför detta hotel går buss hela tiden och ska ni köra spelar det ingen direkt roll kanske. Ska man bara till hotellet lite snabbt för ombyte med bilen är det nog lättare att parkera på parkeringen som ligger på andra sidan vägen av Park Inn vid Ica Maxi, p-skiva på 2h gäller där.
 

tomten

Medlem
Jag har bott ganska mycket på Radisson Blue inne i stan. Det är stora fina rum och god frukost, plus ett litet gym om man vill ha det. Trevlig personal också som hjälp till med diverse igenom åren (bland annat fixa frukost före dom öppnat då vi skulle iväg tidigt).
Jag hade klart valt Radisson Blue.
 

Mikeswede

Medlem
Absolut Radisson. Mycket bra och stora Rum. Mycket bra och rejält skrivbord om man vil/behöver arbeta ( hatar Scandic modellen att sitta med laptopen i sängen). Bra frukost och alltid bra recognition (CCC). Aldrig haft problem med utrymme i parkeringshuset (ca 20 nätter 2017)
 
Blev uppgraderad till Svit på Radisson och jag hade en nota på drygt 1000kr som ströks när jag checkade ut. Var för trött för att fråga varför så tackade bara vänligt.
 

fred80

Medlem
Någon som har bott på Radisson Blu i Malmö nyligen? När man läser recensioner på nätet så verkar de inte ha så fräscha rum i dags läget. Står och väljer mellan dem och Elite Savoy, dock är jag guld på Radisson men vet ändå inte om det är värt att chansa på Blu i Malmö.
 
Toppen