Senaste nytt

Park Inn by Radisson Hotel and Spa Zalakaros - nytt hotell för 9000 poäng

Elias

Medlem
Det där såg trevligt ut! Hur tar man sig dit med flyg enklast?
Tycker jag med! Flyg verkar lite tricky. LOT flyger till Szczecin en timme bort ungefär för väldigt ca 1500kr ToR från ARN via Warszawa. Annars så går det bra färjeförbindelser från Ystad och Trelleborg direkt dit.
 

Elias

Medlem
Såg även detta jag med och även att det imorgon öppnar ett annat billigt poäng-hotell för 15000 poäng natten som verkar bra. Framförallt under sommarmånaderna;
Hotel Swinoujscie - Radisson Blu Resort, Świnoujście
Bokade nu 3 nätter där i nästa vecka för totalt 45000 CC poäng. Priset i cash ligger på ca 4500 sek. Känns som väldigt bra värde för poängen!
Återkommer efter vistelsen med en liten rapport om någon är nyfiken/intresserad:)
 

mry

Medlem
Bokade nu 3 nätter där i nästa vecka för totalt 45000 CC poäng. Priset i cash ligger på ca 4500 sek. Känns som väldigt bra värde för poängen!
Återkommer efter vistelsen med en liten rapport om någon är nyfiken/intresserad:)

Har du skrivit en rapport om det någon stans och har jag missat den?

Jag bodde nämligen där fast vi betalade för pengar en natt i slutet av september då det inte fanns för poäng när jag bokade. Det vart typ 900 kr för den natten, men det var tydligen någon konferens när vi var där som bokat nästan hela hotellet.

Mina spontana reflektioner man behöver antingen prata tyska för att bo här för det var mycket begränsad Engelska kunskaper från personalen på hotellet. Dessutom tog hotellet inte American Express som betalmedel, det kan vara bra att veta.
 

Elias

Medlem
Har du skrivit en rapport om det någon stans och har jag missat den?

Jag bodde nämligen där fast vi betalade för pengar en natt i slutet av september då det inte fanns för poäng när jag bokade. Det vart typ 900 kr för den natten, men det var tydligen någon konferens när vi var där som bokat nästan hela hotellet.

Mina spontana reflektioner man behöver antingen prata tyska för att bo här för det var mycket begränsad Engelska kunskaper från personalen på hotellet. Dessutom tog hotellet inte American Express som betalmedel, det kan vara bra att veta.
Har tyvärr inte gjort det ännu. Bodde där i månadsskiftet augusti-september. Håller med om dem begränsade Engelska kunskaperna, men upplevde inte det som något problem då jag fick ypperlig service av tjejen i receptionen som pratade hyfsad svenska. För 15000 poäng/natt så tycker jag verkligen detta är ett fantastiskt hotell. Speciellt under sommarmånaderna som jag tidigare poängterat :)
Vänligen hör av er om ni har några funderingar/frågor om detta hotell.
 

mry

Medlem
Har tyvärr inte gjort det ännu. Bodde där i månadsskiftet augusti-september. Håller med om dem begränsade Engelska kunskaperna, men upplevde inte det som något problem då jag fick ypperlig service av tjejen i receptionen som pratade hyfsad svenska. För 15000 poäng/natt så tycker jag verkligen detta är ett fantastiskt hotell. Speciellt under sommarmånaderna som jag tidigare poängterat :)
Vänligen hör av er om ni har några funderingar/frågor om detta hotell.

Hon fick checka in oss med med på Svenska. Hennes engelska var inte så dålig heller iofs men lite roligt att det gick att checka in på Svenska.Vill minnas att hon hetter något liknade "zusanne" men om jag fattade henne rätt hade hon varit i Sverige flera gånger då hennes man var Svensk.
 

erc

Medlem
Just hemkommen efter en resa där fyra nätter spenderades på Park Inn by Radisson Hotel and Spa Zalakaros. Bokade standardrum och betalade med poäng (9000 poäng per natt). Fick bo i Superior Suite på högsta våningen och erhöll generöst fruktfat, vatten och en flaska ungerskt vitt vin. Frukost och middagsbuffé ingick. Frukosten var helt okej. Middagsbuffén lämnade en del att önska. Entré till det intilliggande termiska badkomplexet ingick och bidrog till en trevlig vistelse.

Utan tvekan det bästa poängvärde jag upplevt!
 
Toppen