Paris Air Show, Le Bourget: 17-23 June 2013. Åker ni?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Dr. Miles, 8 Maj 2013.

1. I år sker Paris Air Show under midsommarhelg i Norden. (17-23 juni)
    Jag undrar om det finns andra som är intresserad att åka.

Paris Air Show - 17/23 June 2013

Jag planerar att åka dit och mina tilltänkta flighter och boende är som följande.

Flyg:
    Screenshot20130508_1.png

Hotell:

Observera att det inte är något officiellt BC.se event, utan min personlig fundering.

2. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Otroligt intressant, tyvärr har jag jour denna vecka så det kan bli svårt att få ledigt från det :(

3. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade varit ett ypperligt tillfälle att inviga Air France Guldkortet, men dessvärre är en Maltaresa redan inbokad vid midsommar.

4. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Midsommar Dr Miles... ingen bra timing. Som invandrad medborgare (du har väl medborgarskap?!) är du dock ursäktad att du inte förstått hur viktigt Midsommar är för svensken. Supa hela dagen, sjunga beklämmande dåligt, göra någon på tjocken och slåss några gånger.

Skämt o sido, tycker det är en god ide men har bröllop den helgen. Vi kör Farnborough nästa år!

3 personer gillar detta.
  5. Jacob

Jacob Medlem

Vad krävs för att komma in 17-20 juni. Är det bara för fackbesökare?

6. Paris Air Show - 17/23 June 2013

Här kan du hitta kontaktperson som tar hand om Press
    The show team

7. zanga

zanga Medlem

Det kan mycket väl tänkas Doktorn! Bara 1 timme med flyg för mig, för 120 CHF / 800SEK ungefär :D

8. Midsommar, Ramadan, Songkran... Mycket att fira så snart vi inte kan åka någonstans. ;)

4 personer gillar detta.
  9. Jacob

Jacob Medlem

Jag kan säkert få pressackreditering men tror inte jag har tid, och känns hur som helst som det mest handlar om flygteknik och inte så mycket om det vi pysslar med om man får tro utställarlistan.

10. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bröllop?? Giltigt förfall är ens egna begravning :p

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!