Senaste nytt

Panik med utgånget pass

sammyj

Medlem
Kanske inte hela forumet men tråden iaf :p

inser nu att jag uttryckte mig slarvigt. Det jag menade var att passet löpt ur giltighet för Singapore och Thailand för 6 månaders regeln, dvs att passet måste vara giltigt i 6 månader vid avresa eller inresa. :( var lätt stressad när jag startade tråden
 

Tonton

Medlem
Kanske inte hela forumet men tråden iaf :p

inser nu att jag uttryckte mig slarvigt. Det jag menade var att passet löpt ur giltighet för Singapore och Thailand för 6 månaders regeln, dvs att passet måste vara giltigt i 6 månader vid avresa eller inresa. :( var lätt stressad när jag startade tråden

Skönt att det löste sig iaf - och tråkigt att ni måste flyga SQ F till Singapore ;)
 

agehall

Medlem
Nu fick du nog hela forumet att känna sig lurade. Jag tror att de allra flesta här trodde att passet var utgånget, inte att det hade 5 månader och 3 veckors giltighetstid kvar.
Nja, det var rätt uppenbart att passet var giltigt i nästan 6 månader till tycker jag. Men i praktiken blir ju pass oanvändbara 6 månader innan de faktiskt går ut, så det är ju den tiden man måste förhålla sig till som resenär.
 

sammyj

Medlem
Nörd fråga dock; vilken kabin kan vi förvänta oss i SQ first från Köpenhamn till Singapore? Det finns endast en rad i first.

Läst runt lite och tolkat det som att kabinen med en rad är äldre jmf med de med två rader men hittar inget säkert. Fick alla B773ER nu kabin eller kvarstår några?
 

jumbooze

Medlem
En sak som underlättade var nog att jag började läsa tråden sent och det hade redan börjat pratas om att passet behövde vara giltigt 6 månader.
Själv så när jag läste rubriken trodde jag att det var självklart att passet var utgånget fram tills det blev mycket diskussioner om inom 6 månaders spannet
 

sammyj

Medlem
Då var vi på gång! Första gången i first!

C3671FDF-510F-4D62-B323-362C223C61F7.jpeg
7C3708BA-6928-4E55-9549-62A6CBC704D6.jpeg
 
Toppen