Oväntad gåva

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Matsson, 18 Mars 2015.

1. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick trevligt vykort (we appreciate your loyalty with this special gift) .Loggar in mej på UK sidan och får 100 000 points!!!!! Drygt en natt på Conrad Rangali ger värdet 20 000 spänn!
    Detta gör att jag blir än mer trogen HHonors samt imponeras av deras fokus på revenuekunder. Denna gåva kan de enkelt räkna hem på ökad spend av mej, samtidigt som jag är mycket nöjd kund. :) Kommer absolut prioritera att behålla Diamond även om dollarn skulle nå 10 SEK.

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vänta nu - du får 100000 points som motsvarar en natt på Conrad Rangali. Så långt hänger jag med. Men kostar en natt där 20000 kronor. Helt jäkla otroligt!

Grattis by the way :)

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Congrats!

4. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar, är fortfarande i chock:) En natt i billigaste rum högsäsong ligger närmare USD 2000 plus lokala skatter. Då ger Diamond reward för c:a 80000 points per natt mycket bra värde.

Last edited: 18 Mars 2015
  5. Christian R

Christian R DYKWIA

6. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer, såg inte att det fanns gammal tråd om detta, ursäkta!

7. Layzedad

Layzedad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick e-mailet för återkvalificeringsbonusen i början av feb, nu fick jag samma i tryckt format i brevlådan men endast en reward :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!