Senaste nytt

OurSASideas

agehall

Medlem
Lite svårt att ha bb 10 idag ;)

Om SAS spenderar en enda krona på BB så kommer jag nog att sluta flyga med dem helt. Det finns INGEN (iaf ingen av värde för dem) marknad för detta i europa. BB är ett utdöende släkte och det finns ingen som helst anledning att försöka göra konstgjord andning på det.
 

mha321

Medlem
Om SAS spenderar en enda krona på BB så kommer jag nog att sluta flyga med dem helt. Det finns INGEN (iaf ingen av värde för dem) marknad för detta i europa. BB är ett utdöende släkte och det finns ingen som helst anledning att försöka göra konstgjord andning på det.

BB är av någon anledning grymt populär bland ungdomar i UK. Fast det är väl inte direkt okänt varför, anledningen är helt enkelt BB messenger, där de kommit i läget "det är den som alla kompisarna har så jag måste ha en sådan också". Och 10'an säljer väl bättre än Lumias senaste, vilket väl iofs inte betyder speciellt mycket :)

Däremot är det väl knappast SAS core-market, så jag kan hålla med om att det inte är något för dem att satsa hårt på - men att säga att de är utdöende kan nog vara att gå händelserna i förväg.
 

agehall

Medlem
men att säga att de är utdöende kan nog vara att gå händelserna i förväg.

Nu blir det OT, men det finns inga pengar i det. De håller på att gå under i US/CA och räddas i princip enbart av att de lyckats kränga ut volymer i U-länder. Men snart kommer telcom-bolagen komma på att de kan göra samma saker billigare och bättre med iOS/Android och då är det tvärkört för BB.
 
Med Google Drive kan man göra snabba och enkla formulär och få svaren sammanställda enkelt. Det är bara att lägga upp en länk till formuläret här så kan alla gå in och svara. Kanske kan vara nåt?
 

jumbooze

Medlem
Finns det något man kan vara behjälplig med här? Skicka PM om det finns något jag kan göra för att vi ska få detta i mål eller ni kanske har koll på det?
 

Ghoose

Medlem
Verkar som om omröstningen inte startat ännu och då har jag ett litet förslag.

Klustra gärna frågorna (om det går) i "Allmänna Förslag" och "EB förslag" Ganska intressant att höra vad vi anser att vi vill ha som FF på SAS... Speciellt att jämföra vad man får på andra FF program.
 
Toppen