Otroligt personlig service av Blå tåget

Diskussion i 'Andra transportmedel' startad av Martin Björnström, 27 November 2014.

1. Jag tror många av er har testat Blå tåget och dess fantastiska restaurangvagn så jag behöver inte skriva om det igen. Men idag behövde jag boka om en biljett - det var för ambitiöst att tro att man skulle orka åka tåg med två barn till Göteborg några timmar efter att vår Vinterfest var avslutad.

Har fått ett fantastiskt bemötande - alla problem gick att lösa. Ej ombokningsbar biljett? Inget problem. Inga lediga platser på det tåg du vill åka? Inget problem :)

Har aldrig varit med om så personlig service av en "kundtjänst" tidigare. Två tummar upp!

agehall, doc, SFC och 2 andra gillar detta.
  2. Bra gjort av Blå tåget!
    Även många flygbolag är tillmötesgående vid problem när barnfamilj med småbarn reser.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är uppfriskande att höra om en kundtjänst som är bra! Det hör inte till vanligheterna.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!