Senaste nytt

Otroligt dåligt Turkish Airlines

Gus

Medlem
Det är verkligen skit när delay blir vid en transfer för då gäller inte betalkortetsförsäkring heller...

BA-visa från entercard har ankomstförsening. Du får 700 kr om du ankommer mer än 6 h försent, och 1800 kr om du blir mer än 24 timmar försenad. http://www.entercard.se/Documents/Villkor/Villlkor_kortforsakring_Folksam_BA.pdf sidan 3. Håller med om att det är riktigt irriterande att bli försenad på mellanlandningsflygplatsen vid de tillfällen man inte bokat resan med BA-visa!
 
Jag vill minnas att Turkish kom på 9:de plats på senaste Skytrax- rankingen. Hur rimmar detta? Hur får man denna ranking? Ska själv åka med Turkish till BKK i november och är rädd att jag dragit en nitlott. Har alltid åkt Thai och SAS tidigare.
 

Bryant

Medlem
Låter bedrövligt det som beskrivs om business class, men för balansens skull och inte på något sätt för att försvara TK så undrar man ju då hur illa måste det då inte vara i economy class? Nån som har erfarenhet av det?

Ekonomiklass med TK tycker jag är OK. Bra käk, flera filmer att välja mellan (longhaul) och ok benutrymme. Har inte brytt mig så mycket om hur flygvärdinnorna är, har bara varit nöjd att jag får mitt käk och att jag får titta ostört på film :).
 
Last edited:
Toppen