OptionTown på resor med flera flighter

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av agehall, 15 Maj 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag blev väldigt osäker idag, så det är bäst att fråga innan jag bokar.

Visst kan jag använda optiontown på en resa till USA även om jag har anslutningar i USA?

2. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, men du kan bara uppgradera sträckan över Atlanten.

3. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När du loggar in på din sida på OT ser du där vilka sträckor du kan uppgradera samt vad varje sträcka i resp. klass kostar.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra, det var precis det jag hade för mig. Förstår inte varför jag blev så osäker helt plötsligt.

5. cbroxe

cbroxe Medlem

Måste dock säga att jag en gång åkte från ARN-RDU via ORD. Jag ansökte om Optiontown, och blev uppgraderad till C mellan ARN och ORD. Jag blev dock mycket glad och överaskad över att jag dessutom hade blivit uppgraderad till F mellan ORD och RDU med UA. Vet ej om detta är standard, eller om jag bara hade tur.

6. Kanske du inte har tagit din Red Bull idag? ;)

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Än du är *G är det inte alls ovanligt, iaf om de inte har fullt med egna elites.

Stämmer bra. Jag måste ta och släpa mig mot kontoret nu. Jag gjorde misstaget att be om att bli väckt till frukost igår, så det blev lite kort sömn. Dock kan jag konstatera att på 6A får jag plats även i LX nya C.. ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!