OptionTown Flexible Reward Option och Empty Seat Option

Diskussion i 'Övrigt' startad av agehall, 9 September 2013.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi diskuterar ju ofta UTO här, men är det någon som ens testat att registrera sig för deras andra varianter, dvs FRO eller ESO?

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ESO känns ju ganska meningslöst då de flesta här redan kvalificerar till seatblocking via diverse statuskort.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte på longhaul...

4. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur ofta fungerar seat block? :p
    Fritt säte bredvid är faktiskt riktigt skönt! :)

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt sällan skulle jag säga.

6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På Lufthansa Gruppen har det fungerat bra för min del. Vill enbart minnas en handfull flygningar där mittensätet har varit fullt. Men å andra sidan så brukar jag ofta sätta mig ganska långt bak i planet. Sitter man längre fram så funkar det nog mer sällan…

7. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som ens har en idé vilka belopp det rör sig om avseende ESO via OptionTown?

SAS tar 1000SEK för inrikessegment och 1500SEK för intrascandinaviska /europeiska segment. På longhaul i SAS Go verkar det vara baspriset för resan.

8. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle aldrig betala en krona extra för seat block på shorthaul - på longhaul händer det sällan, men på en full flight med Lufthansa A343 PVG-FRA var det endast två platser lediga i Y. Jag satt på 30K med 30H blockad och en annan SEN satt på 30A med 30C blockad - trevlig flygning ensam vid emergency exit!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!