Oppgradere Qatar Airways med Qcredits

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av AVO, 5 December 2014.

1. AVO

AVO Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Hvordan får man på forhånd oppgradert fra buisness til first class doha-bkk?Jeg har nok Qmiles og Qcredits til oppgradering, jeg er gold medlem i one world(Qatar airways).

Når jeg søker på qatar.com sier de at jeg må snakke med bakke personalet i doha for å oppgradere til first class på flyvningen doha-bkk.

JEg vil gjerne ha dette klarert før avreise.

Takk for alle svar

2. pep

pep Medlem

Det forstår jeg ikke: jeg har netop 2 gange opgraderet for Q-credits online. Du skal gøre som om du opgraderer for Qmiles og så i de sidste steps kan du vælge Qcredits i stedet for Qmiles fra den lille rullemenu - og så "submit" request. Jeg blev i oktober nægtet opgradering til business med den begrundelse at jeg var for sent ude. Men de ombestemte sig tilsyneladende og opgraderingen kom alligevel 3 dage før afrejse.

3. AVO

AVO Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Jeg fikk beskjed om at det ikke lot seg gjøre nå, men det er vel sikkert siden jeg ikke reiser før 11 januar. Så de prøver vel å selge ut plassene først. Får bare vente til nærmere avreise dato å prøve kansje 3-4 dager før.
    TAkk for hjelpen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!