Senaste nytt

OP-UP, så blir du uppgraderad (Escape Nummer 2, 2013)

sungtae

Medlem
En petitess och kanske är jag ute och cyklar, men kan ju vara bra att klargöra också att det är samma sak. Jag har bara sett SAS använda sig av BN som prefix. De flesta andra bolag (?) brukar bara ha Seq för incheckningsordning.
 

JensE

Medlem
Människan verkar ha bra koll. :D
Googlade namnet och hittade en redaktionsblogg.

Årets bästa flygning: First Class med SAS. Oj, man får verkligen vad man betalar för. Med 100 % horisontal säng, lite skumpa och trerättersmiddag går åtta timmar ruskigt fort.
 

henke12

Medlem
En petitess och kanske är jag ute och cyklar, men kan ju vara bra att klargöra också att det är samma sak. Jag har bara sett SAS använda sig av BN som prefix. De flesta andra bolag (?) brukar bara ha Seq för incheckningsordning.

2 olika namn på samma sak!
 

taxvalp

Medlem
"Inspirationen" kompenseras möjligen av att hela artikeln ligger utlagd här, vilket är ett ännu mer solklart brott mot upphovsrätten. Ser inte så snyggt ut...
 

Jacob

Medlem
Inom akademin kallar vi sånt här plagiering. Kan i allvarliga fall resultera i avstängning av studenter och i praktiken "bannlysning" av forskare.
Jag är väl bekant med vad plagiarism innebär och håller helt med om att det är något som ska tas allvarligt. Texten är i detta fall förvisso omskriven men innehållet är så uppseendeväckande likt att det inte gärna kan komma från annan källa.

Min egen artikel är helt baserad på mina egna erfarenheter från mer än tio år av frekvent resande. Jag kan ställa upp på "expertintervjuer" om det framförs önskemål om det och görs på rätt sätt, men detta är helt fel.

"Inspirationen" kompenseras möjligen av att hela artikeln ligger utlagd här, vilket är ett ännu mer solklart brott mot upphovsrätten. Ser inte så snyggt ut...
Jag tar seriöst kring upphovsrätt och du har helt rätt. Jag har plockat bort bilderna. Vi har hur som helst en alldeles utmärkt uppgraderingsartikel här på sidan så finns ingen anledning att läsa vad Escape skrivit. ;)
 
Toppen