Senaste nytt

Online bokningar ej tillgängliga

trekker

Medlem
Har nu försökt boka i 3 dagar men får ett felmeddelande att online bokningar ligger nere. Har ingen lust att boka via telefon då det dels ger mindre poäng och att jag behöver avboka ett annat hotell i samband. Någon som lyckats boka sista dagarna eller någon som vet vad som pågår?
 

MartinH

Medlem
Jag gjorde flera bokningar i fredags. Har vart inne på sidan varje dag och rotat i lite kommande bokningar, inga problem för mig.
 

Maja

Medlem
Gjorde en bokning den 18/8 utan problem. Dock kan jag inte ringa 020-796 551 som ska vara Hiltons svenska nummer. Telefonnumret är inte giltigt från din telefon. Har Vimla (Telenor) och kan omöjligt nå Hilton via telefon. Har fått uppmaningen att ringa det svenska numret för att reda ut en kommande bokning där hotellet inte öppnar i tid, men kan ej komma fram som sagt var. Moment 22 för min del på den punkten.

@trekker Återkoppla gärna vilket nummer du ringer och om du kom fram!

Jag kör med den amerikanska versionen av sida (Hilton Honors - A Hotel Rewards Program alt. Hilton | MVP Travel använder Chrome Version 60.0.3112.90 och Mac OS X El Capitan v. 10.11.16 och det har inte strulat då.

Lycka till och hoppas det löser sig för dig!
 

trekker

Medlem
Nu idag fungerade det igen och jag har gjort mina bokningar och avbokningar. Jobbigt bara när man är ute en heldag när det strular och inte riktigt kan sitta i telefon.
 
Toppen