Ombyggnation av Menzies Executive Lounge på Arlanda

Diskussion i 'Lounger' startad av Sakoz, 21 Mars 2012.

1. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det pågår omfattande ombyggnationer utanför, det borras och bankas. Man ser att lounge personalen är "slitna" av allt oljud. När jag var där idag gick det inte att föra ett telefonsamtal.

Ombyggnationerna har pågått i flera månader hittills.

2. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sjukt skabbig lounge oavsett ljud eller ej!

3. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast Executive Loungen är det väl inget större fel på? Det är ju den vanliga Menziesloungen som är mest sliten.

4. OliT

OliT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där i rätt många timmar för en vecka sedan och stördes av ljudet under en kortare stund. Loungen som sådan tyckte jag dock inte att det var något fel på annars.

5. Idag e d lugnt å tyst, skall snart till gaten för vidare resa till Cph.

6. TheNavigator

TheNavigator Medlem

Satt där innan jag skulle till Bangkok, visst var det ljud från allehanda verktyg och grabbar som skrek åt varann. Kanske inte riktigt den känslan man vill ha när man sitter i en lounge och väntar på flygplanet, och bara vill ha lite lugn och ro.

7. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man får väl se det så att det förhoppningsvis blir bra när det är klart.

8. Mr.C

Mr.C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som varit där senaste tiden?
    Vad erbjuds m.m?

9. 149@telia.com

149@telia.com Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där söndagen den 27 maj. Det var lugnt och stillsamt. Enkel frukost och faktiskt vin
    för den som vill ha det till ostsmörgåsen på morgonen.

10. Henry

Henry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där runt 07-tiden den 30 maj. Ett par olika sorters frallor med ost (skinkan var slut och fylldes inte på), yoghurt med tre olika sorters "flingor", juice, läsk och vin, samt lite kakor vad jag kunde se. Fanns antagligen kaffe också. Den morgonen snodde jag det sista av yoghurten och jag skulle inte lita på att det fylldes på, personalen verkade väldigt trött och inte alls serviceminded. Stundtals var receptionen obemmanad, så en person klev in efter att ha väntat där ett tag utan att få hjälp. Vi var kanske fyra personer i loungen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!