Senaste nytt

Ombordservice Cathay Pacific

Mats Moliis

Ny medlem
Hej jag är på väg till Asien närmare bestämt Thailand då jag tänkte flyga från Helsingfors denna gång normalt brukar jag flyga från Arn men då jag bor i Finland och hittade ett kanon pris från Helsingfors med Cathay nämligen 408 euro tor H-Fors - Puket det är förvisso med 2 mellanlandningar men då jag inte har annat än tid så spelar det mej ingen roll. Nu skulle jag vilja veta lite om bolaget servicen och maten och hur har dom det är det open bar som gäller eller betalar du för mat och dryck tacksam för svar.

M.v.h
Mats
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass, @Mats Moliis!
Nu skulle jag vilja veta lite om bolaget servicen och maten och hur har dom det är det open bar som gäller eller betalar du för mat och dryck tacksam för svar.
Både mat och dryck ingår i biljettpriset på Cathay Pacifics flygningar i alla klasser. Detta gäller även för alkoholhaltiga drycker.
 

Mats Moliis

Ny medlem
Ok fina pipor hur är bolaget annars jag menar med Servicen och dylikt jag kräver ju inte topp class då jag har beställt biljett i ekonomi klass men ändå lite kul att veta lite om bolaget då man inte rest med dom förut ?
 
Toppen