Senaste nytt

Om du har utnyttjat Deals

Dr. Miles

Expert
Har du utnyttjat Deals någon gång?

Om du har utnyttjat Deals och känner dig nöjd, kan du tänka dig att ge en liten donation (25 USD) till cancerforskning och tjäna 250 American Airlines AAdvantage miles?
På det viset hjälper vi resten av världen (och oss själva) och du blir 250 AA miles rikare. :)

Om du utnyttjar deals 160 gånger och donerar lika många gånger, har du tjänat in så många miles som räcker till en enkelvägs bonusresa mellan Europa och Mellanöstern/Indien i First class. :D

American Airlines | NFCR
10 AA miles per 1 USD för donation 25 USD eller mer.

Det går också tjäna United Mileage Plus miles också.

United Airlines | NFCR
10 UA miles per 1 USD för donation 25 USD eller mer.

De tar emot Amex också, så du kan också tjäna några SAS EuroBonus poäng alternativt Amex Membership Rewards poäng. :)


För dig som inte vill tjäna American Airlines AAdvantage miles, finns det också andra sätt att göra världen till en bättre plats.

Med SAS EuroBonus
Donera SAS EuroBonus poäng till valfri organisation på listan.
SAS EuroBonus Shop | Donations

Med United Mileage Plus
Om du har skräpmiles på United Mileage Plus kan du också donera dina miles bl a till amerikanska Röda Korset.
Ge bort dina United miles (min. 500 UA miles)
Donate your miles - United Mileage Plus

Med British Airways Executive Club/Avios
Du kan återvinna dina prylar och tjäna lite Avios.
Avios Recycling


Det är absolut ingen tvång men det uppskattas både av mig och av resten av världen. Thumb up.jpg
 
Last edited:
Har inte haft möjligheten att nyttja någon deal ännu (hoppas det dyker upp någon fin till en tänkt semestervecka i slutet på november), men passar på att donera ändå :)
 
Bokade CPH-BKK via IST med Turkish i november efter tips på Deal. Rekommenderar donation till Operation Smile. En operation kostar drygt 19000 poäng. Såg ett reportage på TV. Fantastiska resultat
 

Svenska73

Medlem
Bra ide. Det ska jag göra. Har du bytt namn från AHO? Era Deals tips styr mina semesterplaner så det är med glädje som jag bidrar.
 
Toppen