Om du har utnyttjat Deals

Diskussion i 'Deals från Dr. Miles' startad av Dr. Miles, 23 Juli 2013.

1. Har du utnyttjat Deals någon gång?

Om du har utnyttjat Deals och känner dig nöjd, kan du tänka dig att ge en liten donation (25 USD) till cancerforskning och tjäna 250 American Airlines AAdvantage miles?
    På det viset hjälper vi resten av världen (och oss själva) och du blir 250 American Airlines miles rikare. :)

Om du utnyttjar deals 160 gånger och donerar lika många gånger, har du tjänat in så många miles som räcker till en enkelvägs bonusresa mellan Europa och Mellanöstern/Indien i First class. :D

American Airlines | NFCR
    10 American Airlines miles per 1 USD för donation 25 USD eller mer.

Det går också tjäna United Mileage Plus miles också.

United Airlines | NFCR
    10 UA miles per 1 USD för donation 25 USD eller mer.

De tar emot Amex också, så du kan också tjäna några SAS EuroBonus poäng alternativt Amex Membership Rewards poäng. :)

För dig som inte vill tjäna American Airlines AAdvantage miles, finns det också andra sätt att göra världen till en bättre plats.

Med SAS EuroBonus
    Donera SAS EuroBonus poäng till valfri organisation på listan.
    SAS EuroBonus Shop | Donations

Med United Mileage Plus
    Om du har skräpmiles på United Mileage Plus kan du också donera dina miles bl a till amerikanska Röda Korset.
    Ge bort dina United miles (min. 500 UA miles)
    Donate your miles - United Mileage Plus

Med British Airways Executive Club/Avios
    Du kan återvinna dina prylar och tjäna lite Avios.
    Avios Recycling

Det är absolut ingen tvång men det uppskattas både av mig och av resten av världen. Thumb up.jpg

Last edited: 14 Februari 2014
  2. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra idé utfört och klart

1 person likes this.
  3. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte haft möjligheten att nyttja någon deal ännu (hoppas det dyker upp någon fin till en tänkt semestervecka i slutet på november), men passar på att donera ändå :)

2 personer gillar detta.
  4. Göran Johnson

Göran Johnson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade CPH-BKK via IST med Turkish i november efter tips på Deal. Rekommenderar donation till Operation Smile. En operation kostar drygt 19000 poäng. Såg ett reportage på TV. Fantastiska resultat

1 person likes this.
  5. flying

flying Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Riktigt bra initiativ! Har utnyttjat Deals här dock inte 160st men jag jobbar på det... Donation är dock gjord

1 person likes this.
  6. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra ide. Det ska jag göra. Har du bytt namn från AHO? Era Deals tips styr mina semesterplaner så det är med glädje som jag bidrar.

1 person likes this.
  7. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ps. Har faktiskt jobbat med NFCR på tidigt 2000-tal. Det är en bra organization.

1 person likes this.
  8. Jo, Martin sa till mig på mötet före julbord 2012, "Du ska bli Dr. Miles!".
    BusinessClass Julavslutning i bilder

Last edited: 24 Juli 2013
    4 personer gillar detta.
  9. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra rebranding:) Blev faktiskt lite orolig tills att jag kopplade att du hade bytt namn, trodde du bara var puts borta. Vem hade styrt våra semesterplaner då? :)

10. Homer

Homer Medlem

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!