Om att kunna sin produkt..

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Bryant, 13 Oktober 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vid incheckning nu på morgonen så hörde jag mig för om det gick att uppgradera min eco biljett. Till svar fick jag att det inte fanns någon businessclass ombord utan bara eco extra. Det är samma sak förutom att du har en mer flexibel biljett i övrigt så ingen skillnad. Min fråga på om frukost ingick i extra besvarades med ett nej.

2. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag frågade även vid gaten och fick till svar att det inte gick att uppgradera vid "charter"..:)

3. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Antar det är SAS vi talar om? Men destination ?

4. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad ville du åstadkomma med uppgradering? Det lät ju inte som att det skulle ge något mervärde.

5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kryptiskt skrivet. Du får nog utveckla mer för att vi ska kunna förstå sammanhanget...

6. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj, det var kryptiskt, skyller på att jag var trött! :). Athen var destinationen och det var en vanlig reguljär flygning. Det jag ville uppnå med en uppgradering var utrymme eftersom flighten var full.

Ja, det är SAS jag talar om.

Last edited: 13 Oktober 2012
  7. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På en så lång rutt som ATH kan jag förstå om man vill uppgradera till Economy Extra.

8. Henrik Pedersen

Henrik Pedersen Medlem

Land:
    Norge Norge
  9. NotRyan

NotRyan Medlem

Uppgradera med poäng från M inom Europa går ju inte, men frukosten ingår i Y på morgonen.

Mvh
    /NotRyan

10. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Information står tydligt på sas.se: http://www.sas.se/eurobonus/anvand-poang/Uppgradering/ Alltså upgradeär möjlight inom Europa från Y til C inte från M till Y/C. Det finns C att köpa t.ex. ARN - ATH men det finns inga som köpt revenue biljett tas C bort och det finns bara M och Y på avgången.

Jag håller med dig att personalen borde känna bättre om produkten när det gäller service inte bara flexibilitet.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!