Omöjligt att uppgradera på British Airways Manage My Booking

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Johannes, 13 December 2013.

  1. Johannes

    Johannes Medlem

    Ort:
    Lerum
    Land:
    Sverige Sverige
    Får detta attraktiva erbjudande GOT-LHR:

    Capture.JPG

    Men när jag försöker uppdatera så står det:

    •We're sorry but this flight cannot be upgraded online. Please contact your local reservations office.

    Ringer och de säger att erbjudandet är slut, inget att göra, löoggar in och ut från Manage my booking, erbjudandet finns kvar...

    Grr, finns det något att göra tror ni?
     
  2. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Nja, säger de att det är slut så är det nog så. MMB är inte världens bästa IT-system, så jag är inte direkt förvånad att den fortfarande visar erbjudandet.
     
  3. Johannes

    Johannes Medlem

    Ort:
    Lerum
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack agehall, flyger sällan British Airways så jag är lite förvånad hur dåligt MMB är, knappast bättre än SAS
     
  4. nlu

    nlu Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    pröva annan webbläsare, eller som sista alternativ ring.
     
  5. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Anna webbläsare hjälper inte vid dessa problem - det hjälper bara när man fått en trasig kaka från British Airways och då går det inte att logga in alls.
     
  6. Johannes

    Johannes Medlem

    Ort:
    Lerum
    Land:
    Sverige Sverige
    nlu har ringt och bytt webbläsare
     
  7. Concorde

    Concorde Founding Member

    Ort:
    The World
    Land:
    Sverige Sverige
    Nja, där måste jag bestämt säga emot. MMB är 10 år före vad SAS har att erbjuda.
     
    1 person likes this.
  8. Malu

    Malu Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag råkade ut för exakt detta problem idag. Ringde först till Sverige och fick samma svar som du - att erbjudandet var slut. Hon som svarade sade dock något i stil med "jag kan inte göra något härifrån, men du kanske kan prova igen". Så jag ringde England. Där gick det utmärkt efter att jag noga beskrivit att jag fått upp erbjudandet men nekats i sista steget. Try. Try again. Try yet another time.
     
    3 personer gillar detta.
  9. Johannes

    Johannes Medlem

    Ort:
    Lerum
    Land:
    Sverige Sverige
    Kollade upp det nu, och priset har gått ner till 680 kr! Ringde och blev kopplad på engelska till någon som bröt på tyska (Lisa), hon sa att denna typ av biljett bara är tillgänglig om jag har en return-ticket. Denna är enkel. stämmer verkligen detta?
     
  10. Johannes

    Johannes Medlem

    Ort:
    Lerum
    Land:
    Sverige Sverige
    Ringer numret i UK just nu och kom till någon med indisk brytning.... Vi får se hur det går....

    Det funkade fint uppdaterad för £63, av den trevliga indiskan, tråkigt att man måste lägga så mycket tid på det och att det är olika bud. Första gången jag gjort Try, try again, try yet another time.

    Det hon gjorde annorlunda mot de övriga var att hon gick in i min MMB och såg vad jag såg... Vad blir det för käk klockan 11.30 från GOT? Vettig lunch eller afternoon tea?

    Tack Malu för uppmuntringen att försöka i UK...
     
    Last edited: 19 December 2013
    2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×