Olika antal Eurobonuspoäng på web/app mot mail från SAS.

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av ESSA, 27 Augusti 2015.

  1. ESSA

    ESSA Medlem

    Kikade på min Eurobonussida på nätet och noterade insamlade poäng till 85715.
    Det plingade till och jag hade fått ett mail från SAS Eurobonus, där antalet poäng är 80211.

    Sökte efter liknande fråga men hittade inte.
    Hur kommer det sig att det är olika många poäng?
    Vilket är korrekt?
    Senaste aktivitet med poängintjäning är de fyra köp på Lensway jag belönats med ca 1100 poäng.
     
  2. mha321

    mha321 Medlem

    Det är inte så att du har tex Amex eller andra kort-poäng på ingång? De brukar ofta dyka upp i totalen på webben innan de syns i transaktionslistan eller i andra kanaler, tycker jag.

    Mailen brukar ofta släpa lite ytterligare efter, tycker jag.
     
    ESSA gillar detta.
  3. Det som står på din eurobonussida är korrekt. Troligtvis ngt system som "släpar" som skickar ut mailen. Alla mail fr SAS jag får har fel poäng....
     
    ESSA gillar detta.
  4. johhenrik

    johhenrik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Det är lite som det där bankpapprena man får/fick som visar hur mycket pengar man hade på kontot för tre veckor sen. ;)

    Alla dessa statements från i princip alla awardprogram släpar en hel del.
     
    Jakob Österberg, Aurora och ESSA gillar detta.
  5. ESSA

    ESSA Medlem

    Ok tackar!
    Inget annat kort ihopkopplat med EuroBonus.
     
  6. Aurora

    Aurora Guest

    Alltid mindre points på mail enn på konto, tipper de er litt seine i oppdateringa...
     
    ESSA gillar detta.
  7. Impendill

    Impendill Medlem

    Samma för mig, varje gång släpar det lite.
     
    Jakob Österberg gillar detta.
  8. Flyerbandit

    Flyerbandit Medlem

    Alltid mindre poäng i mail än på kontot
     
  9. Jakob Österberg

    Jakob Österberg Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Dito för mig, poängen i mejlen släpar efter mot korrekt saldo.
     
  10. SNIFF

    SNIFF Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Mailen har alltid släpat, även för mig.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×