Senaste nytt

Olaglig strejk på Kastrup?

gusten

Medlem
Min 16 årige son har transfer från GVA mot ARN vid 13-14 tiden. Om någon kan gästa honom vid strejkstrul vore det bussigt.

Mycket begränsad sympati med strejken.
 

AABack2ARN

Medlem
Den sympati jag faktiskt känner för personalen minskar tyvärr radikalt i och med dessa handlingar. :(

@Traveller: Vilket hotell fick du. Eftersom det var såpass många flighter som ställdes in antar jag det var ganska stort tryck på hotellen?
 

Traveller

Medlem
Den sympati jag faktiskt känner för personalen minskar tyvärr radikalt i och med dessa handlingar. :(

@Traveller: Vilket hotell fick du. Eftersom det var såpass många flighter som ställdes in antar jag det var ganska stort tryck på hotellen?

@AABack2ARN Fick Hilton högst upp i Södra flygeln så det var helt okay. Inkluderat frukost och middag. Lite otrevligt bemötande då jag tog bord genererade sedan 2 glas vin till mig och @peterock som jag tidigare aldrig mött.
 

Bryant

Medlem
Sitter i loungen på CPH. Kom med ett tidigare flyg från ARN som flögs av SAS Sverige. Den ordinarie flighten var SAS Danmark.

Här är det lugnt med kaotiskt. Ingen kan svara på om flygen går. "Det vet vi inte förrän vi ser om besättningen är på plats".

Men SAS har humor när de delar ut choklad till folk som står i timmar i olika köer.

ImageUploadedByTapatalk1425114451.963916.jpg
 

Knyhlen

Medlem
@gusten Jag kan eventuellt gästa honom om han har SAS-biljett. Jag är på Kastrup runt den tiden. Har ett Lufthansaflyg till Frankfurt som avgår 14:35. Men kommer nog vara ute på Kastrup redan runt 12 eftersom det verkar vara kaos därute. Plus att jag måste försöker lokalisera vart de gömt mitt incheckade baggage. PM:a för mer info.
 
Toppen