Okänd resa inlagd på mitt konto hos CheckMyTrip

Diskussion i 'Övrigt' startad av Gummaron, 14 Januari 2016.

1. Gummaron

Gummaron Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Loggade precis in på CheckMyTrip och såg att det låg en för mig helt okänd resa under mina kommande resor. Resan, som går mellan Beirut och Aqaba den 19/1, är i en annan persons namn.

Har någon annan råkat ut för det här?

Smuffe, FF#1 och Agö gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nix, men det låter som något du borde påpeka för gänget bakom checkmytrip...

3. Jag har inget konto på CheckMyTrip men liknande sak har också hänt för mig när jag gick in i CheckMyTrip med mitt bokningsreferensnummer och mitt efternamn.
    Där stod en annan persons namn och resa (antagligen som var en redan avslutad resa).

4. Gummaron

Gummaron Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Drog iväg ett mail till Amadeus igår (hittade inga kontaktuppgifter direkt till CheckMyTrip) och lät resan ligga kvar. Nu när jag loggade in är resan borttagen men jag har inte fått något svar på mitt mail.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!