Offer your friends and family a great deal with SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av khybner, 29 April 2015.

1. khybner

khybner Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick följande imorse:

Offer your friends and family a great deal with SAS
    This is an exclusive offer from SAS to you as a Diamond member for you and your closest friends.

We are now offering great availability and low fares on SAS-operated flights to the US and Asia as well as within Europe for your family and friends. Enjoy cities like London, Tokyo, Beijing and Chicago.

Bara SAS Go visserligen men mycket bra priser, t.ex. New York för 3000 kr, San Fransisco för 3800 kr och Peking för 3200 kr.

kerran1980, Brandten, Smuffe och 6 andra gillar detta.
  2. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    riktigt bra priser, populära pendlingsavgångar inrikes för ca 1000 ToR...men känns ändå som att HongKong med nya maskinen för 3046 är en bra mileage run :)

kerran1980, matte_ante och simon_says91 gillar detta.
  3. Om någon vill vara snäll och PMa över länken/lösen så finns skickar jag in en slant till valfri NGO

4. MrBonusHunter

MrBonusHunter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tar gärna också en länk om det går:)

5. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    lephantome, fredrik996, andy.c och 7 andra gillar detta.
  6. Intressant, inte samma länk/lösenord jag fick :p

7. SAS404

SAS404 Medlem

Friends är samma kod man körde förra året, har inte heller den. Undra vad som skiljer mellan koderna? Bättre/sämre tillgång? Måste undersöka.

8. AntonL

AntonL Medlem

Spännande, jag har också en annan kod. Undra om det skiljer sig något... @SAS404 säg till om du får fram att det skulle skilja sig något :)

9. SAS404

SAS404 Medlem

Så här på rak arm hittade jag ingen skillnad mellan koderna. Det kanske bara är ett sätt att kolla hur dom sprids?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!