Senaste nytt

Och när jag trodde att Swiss redan var perfekta.........

twiggs

Medlem
Det fanns t o m Stockholm-Basel rutt med Embraer 135 när det var Crossair.

Det hade vi från GOT också. :)

Jag tycker personligen att LH Group borde satsa på att få upp beläggningen i C från GOT innan man sätter in ytterligare ett bolag. Jag minns inte senast jag hade en medpassagerare (som jag inte reser tillsammans med) på GOT-VIE. På GOT-MUC/DUS inte riktigt lika dåligt men inte sådär vansinnigt mycket bättre. Finns inte mycket pengar att tjäna om man inte kan få upp C-klassbeläggningen!
 

MarcusC

Medlem
Håller med att C beläggningen är låg, i synnerhet till MUC. FRA är väl bättre, men hur många bokar C via MUC eller DUS inom Europa med LHs prissättning? LX/OS har ju en helt annan prissättning. Ser man ex vis rutten GOT-LHR finns en hel del resenärer i C hos både SK&BA?

Fick för övrigt svar från LX, GOT finns inte med i någon planering hos LX. Sen utesluter de inget, men Star A* kommer i min mening tappa från GOT. LH/SK har dragit ner, OS försvinner..
 
Toppen