Obs! Dubbla EuroBonus-poäng i nästa månad

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av olsson, 16 Juli 2013.

1. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Dök precis in ett litet fint mail.
    16-07-2013 14-32-58.jpg

Länken är personlig och det står även i lite i det finstilta.
    Är det fler som fick liknande? Med bonus challenge, dubbla inrikes (Norge) poäng och dubbelt i Augusti så har det inte vart en alltför dålig sommar. Eller är det en hint att det kommer bli mycket högre regler för guld :p

2. andreas

andreas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här (Lägger med den svenska varianten);
    Alltid något!

3. Holloman

Holloman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Poängen man får är ju extrapoäng så det bör inte ha något att göra med eventuella justeringar av medlemsnivåerna.

4. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Sant, syftade lite snett på dubbla poäng som ett incitament att ta lite fler flygningar med SAS.

5. Jimmie

Jimmie Medlem

Trevlig kampanj, håller tummarna för att man blir inkluderad denna gång.

6. Tydligen har de läst mitt inlägg om att jag ska flyga SAS en sista gång i Augusti för jag fick inget mail :rolleyes:

6 personer gillar detta.
  7. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Någon som har koll på hur många kampanjer man kan trycka in på samma resa?
    T.ex: http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/11613-6000-8000-extrapoang-i-plus-2.html
    T/R SAS Plus 8k (10k med guld) baspoäng. Sedan 8k (10k) extrapoäng för dubbla EuroBonus poäng och sedan 8k extra för man åkt lite SAS Plus. Känns lite otroligt med runt 28k poäng (dock enbart 10k bas-p) för runt 3000 kr.

Jag kan inte minnas att jag läste något "kan ej kombineras" för dubbla poäng kampanjen. Dock är testa Plus-sidan nere och det minns jag inte heller mycket av.

8. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Härligt! Jag har bokat en SAS plus till PMI över dagen för 3600:-, vilket nu innebär 28000 poäng :).

3 personer gillar detta.
  9. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det borde gå att kombinera kampanjer. Jag gjorde det tidigare i år med julkalendersbonus och den senare baspoängsbonusen. Dock var man tvungen att anmäla sig till SAS plus kampanjen, tror sista datumet var 11/7.

10. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har gjort en sån (via CPH), dom i gaten på PMI tittade på boardingkortet och skakade på huvet :)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!