Senaste nytt

Nytt uppgraderingdrama på gång...

Zoogian

Medlem
SÅ!!!! Nu lite nyheter, tyvärr tråkiga...

jag fick tyvärr inte inte sitta i C, utan de hade satt mig på 36B, men fick ändrat tilll 31B, första raden...

tyvärr gick det inte signa upp sig på C här, får vänta till BKK,... lite surt.. hoppas det är tillräckligt.

också brukar jag ju försöka få fönsterplats på rad 14, och det missade jag ju vid incheckningen att kolla, och de kan inte göra nåt här, den är ju spärrad, så jag får kanske hålla tillgodo med gång... nya försök i BKK....

MEn, hoppas innerligt jag kan göra en poänguppgradering....

To be continued....
 

Marcus01

Medlem
Jag är glad att du uppdaterar Zoogian men med den där cliffhangern du lämnar så är det ju livsfarligt att lämna soffan. Jag kopplar in katetern och låter RUT-avdraget ta hand om hushållerskan så jag får ordentligt med näring inför vad som komma skall!
 

Zoogian

Medlem
Försökte nu chatta med SAS och se om de kunde hjälpa mig, det gick inte, MEN, de sa de kunde hjälpa till med uppgradering om det inte funkar på incheckningen, Men jag har inte sett något sånt alternativ,

fungerar det bara när biljetten är bokad när man är inloggad? då jag har resebyråbiljetter kan jag titta på den, och ändra plats, men har inte sett nåt om att ansöka om uppgradering.
 

A380*G

Medlem
Billigare att göra det på flygplatsen, men du riskerar att inte bli uppgraderad om det är fullt eller om flight managern har en dålig dag. Confirmed upgrades kostar som sagt mer men du är säker på att få åka framför skynket. Vilket som är bättre än det andra är individuellt och beror på situationen.
 

Zoogian

Medlem
Hej!

Sitter nu och väntar på duschen i loungen, fick springa 1,5 km till SAS disken för att sätta upp mig på listan, 7 st framför, samtliga Y med guld, så chanserna minimala...

men,, fick i alla falll fönsterplats på rad 14. helt ok.

men frågan är, går det anmäla för upgrade när man gör web-checkin?

nåja, det är som det är, men just CPH-BKK är ju väldigt populär att uppgradera på..

får ju mer poäng över iof.

Men lite surt detta för det gör det svårt när man flyger med anslutning, de som kommer tidigt till flygplatsen hamnar ju först...

så, troligtvis inte någon upgrade.

tänk så svårt att göra av med poängen.....
 

Gnopps

Medlem
Bra, tack för att vi får veta. Är på hotellrummet i Tallin å förfestar men var tvungen att kolla hur det går här.
 
Toppen