Nytt uppgraderingdrama på gång...

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Zoogian, 9 Februari 2012.

1. Zoogian

Zoogian Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej, efter den kalabaliken jag orsakade i lördags ska vi se om det kan bli ett nytt drama imorgon...

jag bad nämligen att få byta plats nu, men det blev nog lite galet för jag har fått ett säte i C-klass, men har en M... på en anslutningsresa i Asien...

klickar jag på bokningen på Check my trip, så kommer bilden för M upp, men min plats är inte med för den är i C...

tror ni det kan gå vägen? ;)

jag lovar att hålla er uppdaterade denna gång.

dessutom, denna gång 5 platser till fullpris C kvar på SK972 11 feb, hoppas på att lyckas uppgradera för poäng från Y, tyvärr är det nog helt fullbokat i M, så det gäller att vara tidig...

4 personer gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Bring us the popcorn :)

2 personer gillar detta.
  3. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag drar fram en flarra rött :)

/flapps

1 person likes this.
  4. Jag måste ha vuxenblöja på mig.

3 personer gillar detta.
  5. Zoogian

Zoogian Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    incheckning kommer ske imorgon efter lunch svensk tid, ska skicka en uppdatering senast 1330.....

6. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj! Jag varskor Sveriges internetoperatörer så de kan kräma på lite extra för att vi inte ska drabbas av en samhällsfarlig blackout när alla följer Zoogians kamp mot SAS.

2 personer gillar detta.
  7. Björnström, ingen system uppdatering/uppgradering mellan 12:00 och 16:00 i morgon!

8. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag lämnar barnen till mormor och morfar, detta kräver fullständig fokusering. Tar ut en semesterdag också. Eller en vecka förresten, det drog ju ut en del på tiden sist Zoogian skulle uppdatera oss....;-)

3 personer gillar detta.
  9. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Chips och dipp inhandlat!

1 person likes this.
  10. Jag har bokat möte med mig själv på jobbet imorrn med subject "status checkpoint project Zoogian". Helt avgörande möte för organisationen!

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!