Senaste nytt

Nytt samarbete mellan SAS och American Express?

D

Deleted member 4971

Guest
Jadu SAS404, nu skrev jag ju att "många" känner sig lite lurade, Att jag själv inte använt 2-4-1 var snarare menat som ett exempel på att det inte passat mig att använda möjligheten då platstillgången inte varit bra. Vad får dig att tro att jag inte också är med i andra program?

Det har du rätt i, har korta stopp så det gäller att läsa och svara fort ;) Nej jag vet absolut ingenting om dig. Det jag säger är att om saker är på ett visst sätt så är det väl bättre att bara sluta använda och slippa huvudvärken, eller att arbeta inom det fält det går. För visst går det att boka, men det kräver betydligt mer energi än det borde, håller helt klart med om det.
 

Unicornone

Medlem
Har lyckats nyttja 2-4-1 varje år sedan 2009 när jag skaffade kortet, har nyligen bokat min 5:e resa 2-4-1 i april till SFO. Har tre ggr i C och två i monkey en beroende på poängbrist och nu den kommande då jag finner det oerhört svårt att hitta någon award i C till SFO men till NRT, BKK och ORD har det gått bra.
Till ORD bokade jag bara några veckor i förväg förra året, fanns bara ena vägen i C med Guldsupporten hjälpte mig att få seats ToR på några timmar.
 

hagmar

Medlem
Bara man inte ändrar gränsen till 15 poäng per 100 kr. Jag reser tyvärr inte så mycket som jag vill i mitt jobb längre, men jag har en jäkla spend på mitt Amex så det trillar in ordentligt med Eurobonus ändå...
 

Joakim P N

Medlem
Bara man inte ändrar gränsen till 15 poäng per 100 kr. Jag reser tyvärr inte så mycket som jag vill i mitt jobb längre, men jag har en jäkla spend på mitt Amex så det trillar in ordentligt med Eurobonus ändå...
Förhoppningsvis är det mindre sannolikt med tanke på att även Diners Club ger 20 per 100.
 
Toppen