Nytt rekord på snabb hantering?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av pswe, 5 September 2016.

1. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste få dela ut lite beröm till SAS,

Fredagens tidiga kvällsflyg till Malmö blev inställt pga teknik.
    Ombokning till nästa maskin som i sin tur blev dryga timmen sen pga sent inkommande flygning.
    Då detta var känt relativt omgående blev det en njutbar väntan på Arlanda tack vare Pontus in the air.

Då min ankomst till Malmö blev dryga 2.5 timmar senare än urspringliga boknignen fyllde jag i en claim på SAS hemsida igår kväll (söndag klockan 20:35). Nu måndag klockan 13:35 kommer mail från SAS att motsvarande EUR 250 redan är skickade till mitt konto.

Imponerande snabbt!! (jag är EBD, så kan tänka mig att det ger förtur, men icke desto mindre så uppskattar jag det som en EBDperk i så fall)

GOTATH, ulagun, Dreamliner och 5 andra gillar detta.
  2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var inte illa det, brukar ju ta minst ett par dagar i normala fall även som EBD.

3. Napapijri

Napapijri Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var minst sagt snabbt!

Jag är EBG och har inte hört något tillbaka sen 21 juli då jag lämnade in en claim.... :)

4. jonten

jonten Medlem

Det var snabbt, jag som EBG fick vänta hela 5 dagar sist..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!