Nytt mousserande i Plus/Go

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jonas H, 8 April 2016.

1. Jonas H

Jonas H Medlem

Jag noterade att det är ett nytt mousserande som serveras i Plus/Minus. På överresan till LAX är jag ganska säker på att vi serverades Bernard Massard ur storflaska i Plus. På returen i Go var det franska Francois Montand (ursäkta dålig bild). Inte skumpa förvisso, men en förbättring i mitt tycke.
    image.jpeg

2. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den har varit med några veckor. Helt ok, på traditionell metod, men som sagt inte Champagne. Kostar i handeln ungefär samma som föregångaren.

Jonas H gillar detta.
  3. Moco

Moco Medlem

Testade precis denna också ombord på SK542. Tycker nog också att det är en liten förbättring från Bernarden.

4. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar vara en klassik smak: grönt äpple och sötma precis vid brut-gränsen. Tror många kommer att gilla det där.

Moco gillar detta.
  5. nih23

nih23 Medlem

Upp till bevis om det finns på sk983 på
    Måndag. Blir Isådanafall många flaskor som kommer gå åt.

Jakob Österberg gillar detta.
  6. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förra veckan hade de fortfarande de stora flaskorna kvar av luxemburgaren, vi tömde någon :) men risken finns nog att det finns fler

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!