Senaste nytt

Nytt mineralvatten i SAS Gold Lounge, Kastrup

Moco

Medlem
Men, ska det väl sägas, jag kan leva med separata tappar likt Göteborg, jag tycker det fungerar acceptabelt där.
 
  • Gilla
Reactions: olo

Agö

Medlem
Men, ska det väl sägas, jag kan leva med separata tappar likt Göteborg, jag tycker det fungerar acceptabelt där.
Precis så. Kranarna på Arlanda, Göteborg och Oslo är fräscha. Dags att fixa detta i Köpenhamn, kan inte vara särskilt avancerat eller för den delen dyrt.
 

Agö

Medlem
Svarade att jag tyckte att kannor med vatten skulle tas fram direkt. Fick följande snabba svar:

Hej Mr X.

Jeg synes, dit forslag om vand i kander på køl er rigtig god. Dette indfører jeg med det samme.

Tak igen,

X.
 

Ormen

Medlem
Svarade att jag tyckte att kannor med vatten skulle tas fram direkt. Fick följande snabba svar:

Hej Mr X.

Jeg synes, dit forslag om vand i kander på køl er rigtig god. Dette indfører jeg med det samme.

Tak igen,

X.

Gott om vatten på kanna i dag, däremot ingen varm mat (laxen är tillbaka).
Är detta ett slugt knep från SAS? Byt ut mineralvatten på flaska till varm mat --> invänta klagomål --> byt varm mat mot vatten på karaff enligt "kunders önskemål". Mycket god vinst för SAS.

Skämt åsido, varma maten verkar dyka upp kring 15.
 

olo

Medlem
Var har de gömt vattenkannorna?
Jag har inte sett några på flera gånger nu! Är det borta igen eller jag som letar på fel ställe.

Drack vattnet idag från maskinen. Någon värsta på länge!
 
Toppen