Nytt mineralvatten i SAS Gold Lounge, Kastrup

Diskussion i 'Lounger' startad av Agö, 22 Oktober 2015.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alltid trevligt att börja morgonen med något nytt! Frem Danskvand, en positiv nyhet.

rosenstam, Börnen, olo och 9 andra gillar detta.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det här med att mineralvatten på flaska är borttaget i guldloungen på Kastrup är riktigt dåligt. Nu tvingas man alltså dricka bubbelvatten från en sådan där blandare med olika läskedrycker. Vattnet smakar efter det. Helt värdelöst!

Igorius, Jensik, Ormen och 1 annan gillar detta.
  3. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En morgon för någon vecka sedan var även Tuborg guld på flaska borta. Ersatt med lättöl :(

4. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Instämmer. Det är riktigt bedrövligt är det inte ens går att få vatten, utan bismak, att dricka.
    SAS Gold Kastrup har blivit en mycket sorglig historia när det gäller dryckesutbud...

Ormen och Agö gillar detta.
  5. Moco

Moco Medlem

Den är väl en sorglig historia i det hela taget? Ful och sliten, ständigt knökfull, och med ett ständigt sydgående serviceutbud.

ARNBER, Agö och Ormen gillar detta.
  6. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, när kommer mikroölen till de skandinaviska loungerna... Tacka vet jag US!

Jakob Österberg, MarcusC, olo och 1 annan gillar detta.
  7. cantona

cantona Medlem

Sitter och väntar på en försenad SK935 när jag inser att det inte finns någon Tuborg! Hulens også, mannen! ;)

8. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Otroligt irriterande. Jag har inte sett skymten av mineralvatten på ARN, OSL eller CPH på över en månad. Riktigt uselt och irriterande.

Vill jag dricka kranvatten är det ju bra att en kran finns, men mineralvatten på flaska är inte samma sak som kolsyrat kranvatten! Man kanske får beställa 3 ramlösa på ARN-CPH när man har anslutning från CPH så att man har något att dricka i loungen???

rosenstam och Agö gillar detta.
  9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I ren protest gick jag idag ned i businessloungen. Där finns åtminstone kranvatten med is på karaff.

rosenstam, flum och olo gillar detta.
  10. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra tips! Skall lägga det på minnet.

Men vad krävs för att få till en förändring? Snart har det knappast sjunka längre...
    Jag antecknar det på min lista inför pendlarmötet på Landvetter, om det har någon påverkan.

rosenstam gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!