Nytt hotell: Radisson Blu Riverside Göteborg

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Hyperion007, 15 Mars 2013.

1. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte bara dela med mig av mitt intryck utav detta hotell som öppnar på måndag 18/3

Bodde där inatt och det verkar riktigt trevligt. Nu var det ju inte riktigt öppnat än men personalen var väldigt trevlig och passade upp på gästerna och var väldigt uppmärksamma och hjälpsamma.

Hotellet ser riktigt trevligt ut, Lite udda möblemang i lobbyn men trevligt. Ligger kanske lite avsides, speciellt om man jämför med Radisson Blu Scandinavia.

Rummet jag fick kändes lite litet först men det var nog för att jag tidigare i veckan bodde på Radisson Blu Malmö och deras rum är STORA (om än lite gamla/omoderna)

Skulle helt klart bo där igen.

Bifogar 3 bilder från rummet.

IMAG0281.jpg

IMAG0282.jpg

IMAG0283.jpg

11 personer gillar detta.
  2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag stod och tittade på det (utifrån) idag. Är på konferens på Lindholmen hela helgen, och det ser väldigt fint ut. :)

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur gör man för att få ett rum där i förtid? Jag behöver sova i GOT sön-mån...

4. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ring och hör med dom. Kanske inte omöjligt att få boka ett rum ändå. De har smygpremiär från och med idag tror jag med riktiga gäster. Jag var där och jobbade idag (kom igår) därav att jag fick prova på hotellet innan de öppnar.

5. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser trevligt ut!
    Måste helt klart testa detta vid tillfälle.

6. Lindberg

Lindberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas de har ordnat sig med en trevlig hotellbar, hotellet ligger perfekt till om man måste flnna sig ett vattenhål innan man skall över älven med Älvsnabbare :)

7. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Baren var helt ok och mycket sittplatser i soffor och fåtöljer. Sen har de även en terass att sitta på i vår/sommar med eftermiddagssol.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!