Senaste nytt

Nytt hotell, Radisson Blu Resort Phu Quoc, Vietnam

MartinH

Medlem
Jag såg för ett tag sen att Radisson ska öppna ett nytt (deras första) hotell i Vietnam. Då jag alltid letar efter Club Carlsonhotell på beachdestinationer att bränna mina poäng på så ser det här mycket intressant ut. Först stod det att hotellet förväntas öppna december 2017, men det vet man ju hur det blir med det... Nu har hotellet fått en hemsida, förväntas öppna februari 2019.
Phu Quoc Hotels | Radisson Blu
Det skall även bli ett Radisson Blu i Cam Ranh, Vietnam. Ingen mer info än så länge.
 

jerixon

Medlem
Missade helt din post så anmälde mitt inlägg!
Hur som haver ser det riktigt nice ut :)
Bra ställe för lite golf och chill
 

jerixon

Medlem
upload_2017-12-19_11-31-26.png

Det ändrar sig snabbt :p
 

Olle K

Medlem
Ja, ska öppna 14 juli enligt hemsidan, men går inte att boka än. Dock står det maj när man klickar på boka...
 

MartinH

Medlem
Det går fortfarande inte att boka hotellet..."Hotel is scheduled to open May 2018". Fick dock svar på ett mail till hotellet att de kommer öppna 15 aug! Utan att jag frågade så blev jag upplyst om vad det kommer kosta i poäng, 38000. Hade små förhoppningar att det skulle vara billigare, men det är ju inte heller 70000 poäng (I'm looking at you, Bali).

Hemsidan verkar ha uppdaterats något, rumsinfo finns nu.
Phu Quoc Hotels | Radisson Blu Resort Phu Quoc

Detta rum verkar ok :)
SIX BEDROOM VILLA
Approximate room size: 635 m2 | Maximum number of guests: 18 adults, or 12 adults and 12 children
With six bedrooms, a private pool, a beachfront whirlpool and a dining table for 10, the Six Bedroom Villa is ideal if you’re planning a destination wedding. House your wedding party in this expansive accommodation, which includes an upper-level master bedroom with a balcony and a lower-level master bedroom with pool access.
 
Toppen