Senaste nytt

Nytt Avis erbjudande: få upp till 4.000 poäng

Jones

Medlem
Vi avslutade vår hyresperiod 3 aug. De vanliga 1 000 poängen kom snabbt men de totalt 4 000 poängen har jag inte sett till. Anmälde saknade poäng till Avis för någon vecka sedan men har inte hört något. Tror jag såg i någon annan tråd från tidigare kampanj att detta inte var direkt ovanligt.
 

AtleFlyg

Medlem
Jag bokade hyrbil under kampanjen där man fick 9000 EB-poäng för 14 dagars hyra.
Det har hittils bara kommit in 500 och när jag retroclaimar vägrar de betala ut något, skickar villkor på spanska och vad jag förstår via google translate hänvisar till att jag inte betalt med SAS MasterCard vilket inte var den kampanjen jag ens hade bokat.

Sjukt irriterande och känns svårt att komma vidare
 

Valley

Medlem
Haft diskussion för några år sedan om bonuspoäng vid 4 + nästan 3 veckors hyra. Fick aldrig något svar och orkade inte bry mig
 

ahh

Medlem
Retroclaim är mer regel än undantag skulle jag säga. Särskilt vid utlandsbokning. Väntar fortfarande på poäng från bilhyra i Frankrike som avslutades för snart 5 veckor sedan..
 
A

Aurora

Guest
Alle som har issues med å få sine poeng; bare ring og klag. Jeg ringte til AVIS 2 ganger, sendte 6 mail, og fikk til slutt mer poeng enn jeg egentlig skulle ha (for jeg booket ikke bilen via avisworld.com). Antar de ikke orket sjekke hvor mye jeg skulle ha 2 mnd etter avsluttet leie, og bare gav ut full pott med 4500 poeng :)
 
Toppen