Nytt Avis erbjudande: få upp till 4.000 poäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Homer, 31 Juli 2015.

1. Homer

Homer Medlem

EXPAND YOUR HORIZONS

Terms and Conditions

1. Only valid for reservations created in the period 1st August to 9th September 2015 and with rental period 1st August 2015 to 31st December 2015.

2. Valid for all rentals worldwide expect for in Australia and New Zealand.

3.
    3,500 Extra points awarded for 4 days or longer rentals. In addition you will be awarded 500 Extra points when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

For 2 to 3 days rentals you will be awarded 1,500 Extra points, with the option to earn additional 500 Extra points when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

For 1 day rentals you will be awarded 500 Extra points, with the option to earn additional 500 Extra points when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

4. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your EuroBonus card. Your AWD number will automatically be applied when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

5. Standard Avis Terms and Conditions apply.

Last edited: 31 Juli 2015
    Elberto, Jakob Österberg, MarkusL och 4 andra gillar detta.
  2. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jakob Österberg gillar detta.
  3. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar, bokat bil nu. Är glad att jag inte fick tummen ur för min bokning i USA nästa månad, så jag hann med denna deal istället.

Jakob Österberg gillar detta.
  4. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Här behöver man alltså inte använda MasterCard?

5. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får samma pris med denna deal som min nuvarande bokning med British Airways AWD nummer, skillnaden är att med British Airways nummer så betalar man inte för extra förare , kostar 13 USD per dag (max 65 USD per rental ), synd annars är det en bra deal för 4,000 Eurobonus poäng.

6. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Extra förare gratis även med Eurobonus. Bokade det för några veckor sen, samt för några minuter sen.

7. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm är du säker.. Sist jag bokade en bil hos Avis via Avis/SAS sidan så ingick extra förare gratis. Det stod i det finstilta att man ska lägga till det men att den summan inte dras sedan. Det funkade för mig.

Edit: lite för sen

8. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läste igenom allt det finstilta och det ser riktigt ut, ingen extra kostnad för extra förare speciellt om det är frugan, antog att det kostade eftersom tickboxen för extra förare kom upp, tackar, skall ändra min bokning nu

9. Homer

Homer Medlem

Står ju klar och tydligt på första sidan

Summer’s here and there has never been a better time to get out and about with Avis.

Every time you rent in August to December you can earn 4,000 EuroBonus Extra points for any 4 days or longer rentals. You earn 2,000 points for 2 to 3 days. Plus, enjoy the flexibility of a free additional driver and up to 15% discount. Make your reservation between 1st August and 9th September to take part

AtleFlyg och nissefalk gillar detta.
  10. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Indeed, sorry ibland går det fort.....

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!