Senaste nytt

Nyhet: SAS Plus Cubes - ny servering i SAS Plus

Agö

Medlem
Off topic i en tråd där de två senaste sidorna inte handlat om trådens topic, d.v.s. "plåta boxen", diskussioner om boxen, servetter, stolsgrannar och bestick kanske skulle diskuteras i en egen tråd :)
//Surgubben ;)
Haha, enig. Och frågor/synpunkter om moderering tas genom att "anmäla" valfritt inlägg.

//Vän av ordning
 
Två flighter plus i veckan; ingen duk, plastglas och korta bestick, dock varm handduk och riktigt bra mat, kalkonpastrami med sparris samt någon sorts oxbringa med pepparrot.
 

JohnR

Medlem
Fick tillfälle att testa nya maten i veckan. Kyckling på utresan och lamm på hemresa. Tycker maten var riktigt bra .

På utresan fick man praliner, men inte på hemresan via Oslo, slösar inte sas på praliner till norrmännen?
 
Efter några försök med kuben har jag vant mig nu, skulle till och med kunna sträcka mig så långt som att jag föredrar den över gamla lådan!

Sen vet jag inte men jag upplever att det är mer "fyllning" i kuberna. I dom gamla lådorna fick man ju ibland någon minimal liten sallad eller "förrätt" och sen en huvudrätt som verkade rätt lagom. Med kuben äter jag sällan upp allting, jag tycker också att "muffinsen" (eller vad den nu ska kallas, brödbiten) ofta är rätt mastig och blir lite torr.

Men man ska kanske inte klaga på att man blir mätt!
 

palmen

Moderator
Ryktas om att kuben kommer att försvinna på frukostserveringen relativt snart. Man återgår då till en mer traditionell låda, som de såg ut förut.
 

palmen

Moderator
Synd, jag tycker att kuben funkar bra till frukost.
Tror du är den första jag hör säga det. Alla brukar ju klaga på att man får lägga tetris med allt innehåll för att få plats med den på brickan.
Har inte testat frukost kuben själv så har ingen aning om hur det fungerar :)
 
Toppen