Senaste nytt

Nyhet: Boka SAS American Express 2-för-1 vouchers via hemsidan

Börling

Medlem
Har sett kampanjen förut men trodde som alla andra att den gällde min 2-4-1. Har använt min bägge vouchers. Antar att denna kampanj bara gäller rena SAS resor och inte med *A inblandat. Nu kollar jag igen och ingen kampanj finns tillgänglig för mig. Är det någon som vet vad som gäller? Destinationer tidsperiod ETC?
 

Dr. Miles

Expert
Jag pratar med SAS kundtjänst just nu och han bekräftar att det är SAS egen kampanj och inget med Amex 2-4-1 voucher att göra.
All svensk Amex 2-4-1 voucher bokning måste ske genom Tallinn.

Rabatten gäller för en bokning och för resor inom Europa/Norden.
SAS EuroBonus kontohavaren måste vare en av resenärer i bokningen.
 
Rabatten gäller för en bokning och för resor inom Europa/Norden.
SAS EuroBonus kontohavaren måste vare en av resenärer i bokningen.

Ändå visas kampanjen här som exempel?

Skärmavbild 2015-04-10 kl. 11.19.19.jpg
 

magost

Medlem
noamex_1.JPG


Jag, som inte har någon aktiv 2-4-1 voucher just nu, får inte fram rabatten om jag söker fram exakt samma platser.
 

taxvalp

Medlem
Mystiken tätnar. Finns det någon som är Amex-kund och ej har någon oanvänd 2-4-1 som får Amex-rabatten? Jag har provat samma tider som exemplen ovan och ser ingen rabatt. Har ej bokat någon bonusresa tidigare med rabatten heller.
 

dala

Medlem
Jag pratar med SAS kundtjänst just nu och han bekräftar att det är SAS egen kampanj och inget med Amex 2-4-1 voucher att göra.
All svensk Amex 2-4-1 voucher bokning måste ske genom Tallinn.

Rabatten gäller för en bokning och för resor inom Europa/Norden.
SAS EuroBonus kontohavaren måste vare en av resenärer i bokningen.

Fick du någon info om hur urvalet gjorts, dvs vad som krävs för att ta del av kampanjen?
 

Dr. Miles

Expert
Kan någon söka bonusresor för t ex 3-4 personer med denna rabatt?
Om det fungerat för 3 personer eller mer, då är det garanterat att det är inget med Amex 2-4-1 voucher att göra.
 
Toppen