Senaste nytt

Nyhet: Boka SAS American Express 2-för-1 vouchers via hemsidan

Luke

Medlem
Tack för info. Då kanske de fått till 2-4-1 bokning via hemsidan, enda sätter jag kan förklara det på (även om det var lite oväntat :)).
 
Har också kampanjen tillgänglig - ringde till SAS kundtjänst som garanterar att detta INTE har något med 2-for-1 och vouchers, det är en kampanj som kräver att man använder American Express kortet vid betalning.

Riktigt bra!

Skärmavbild 2015-04-15 kl. 11.16.57.jpg
 

taxvalp

Medlem
Underligt. Jag är också Amex-kund (Elite) men har ingen aktiv 2-4-1. När jag söker får jag ej något erbjudande utan helt vanliga poängpriser på exakt samma flighter. Låter lite för bra, som sagt...

Däremot gjorde jag en slumpmässig sökning på en bonusresa i norra Europa i juni. På destinationen jag sökte på var det visst 50% poängrabatt trots att jag inte kan hitta någon officiell kampanj...
 

dala

Medlem
Grym deal! Men det verkar i så fall vara en riktad kampanj, kanske för de som har SAS Amex Elite (spekulation) Jag får ingen rabatt och har SAS Amex Premium. Ska tilläggas att jag heller inte har någon aktiv Amex 2-4-1 för tillfället.

upload_2015-4-15_11-46-0.png
 

Dr. Miles

Expert
Har också kampanjen tillgänglig - ringde till SAS kundtjänst som garanterar att detta INTE har något med 2-for-1 och vouchers, det är en kampanj som kräver att man använder American Express kortet vid betalning.

Riktigt bra!
Tack Martin, det är superbra för mig!
Stockholm-Hamburg t/r i SAS Go för 10.000 poäng + 361 SEK som är dessutom helt återbetalningsbar fram till en arbetsdag före avresedagen. :)
 

Dr. Miles

Expert
Den stora frågan är nu - om du gör en till bokning, gäller kampanjen då eller har man bara ett försök?
Jag har bokat en bonusresa med denna rabatt och nu ser jag inte någon rabatt när jag försöker att boka en annan bonusresa. (även under samma period) :confused:
Hoppas att de har inte applicerat min innestående Amex 2-4-1 voucher för denna bokning.
 
Toppen