Senaste nytt

Nyhet: Boka SAS American Express 2-för-1 vouchers via hemsidan

ekf

Medlem
Jag har sett de där rutorna med konstiga datum ett bra tag, men det är inte förrän nu som det står American Express också.
 
Jag som hoppades på att det var en allmän kampanj för alla AMEX-kort innehavare, det var det inte, utan det är som alla andra fattat, förutom jag, 2-4-1 biljetter - jag som såg framemot ett gäng resor till halva poängantalet för alla mina Eurobonuspoäng :)
 

Luke

Medlem
Kanske är old news, men tidigare i veckan när jag letade efter tillgänglighet till EWR i C för 2 personer så dök dom där rutorna med tillgängliga kampanjer (50% discount för American Express customers) upp så som har skett en tid. Hade tänkt ringa Tallin dagen efter och boka som vanligt, men gjorde ändå ett försök att välja en kampanj och gå vidare. Funkade hur bra som helst, 50% av poängen gick åt och bokningen gick igenom.

Nu blir jag dock lite fundersam om man kan lita på att den äldsta av mina 2-4-1 vouchers användes, eller om man ändå måste ringa och fråga…Dessutom får jag inte längre upp ”kampanjen” ovan trots att jag borde ha en voucher kvar, så nu vet jag inte vad jag skall tro…J Det fanns väl inte en allmän AMEX-kampanj som gav 50% rabatt på alla award-bookings, låter ju alldeles för bra för att vara sant…
 
Toppen