Nybliven EBG

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av frankw, 2 Oktober 2015.

1. frankw

frankw Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej

Är nybliven EBG. Några här som har erfarenhet hur snabbt man får nytt Amex, Diners och MasterCard med rätt färg eller märkning?

Vet ni även levtiden på taggarna?

Ha en skön helg allihopa!

2. MegaFlyer

MegaFlyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjena, blev EBG för ca en månad sedan. Mastercard kom på några dagar, mindre än en vecka, med några tags, efter ett mail t MC: Fick dock inget klistermärke t telefonen så jag ringde supporten i tisdsgs och beställde ett välkomstkit. Får se vad som dyker upp på posten.

3. Mikey1122

Mikey1122 Medlem

"Klistermärket" kom efter nån vecka utan att jag behövde säga till vill jag minnas. Taggarna kom med MC efter några dagar precis som för MegaFlyer.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det varierar lite. Jag tror att de kör batcher med kort och beroende på hur man prickar detta kan det gå väldigt fort eller ta någon vecka eller två. Oavsett är det rätt kort ledtid tycker jag.

Vilka taggar tänker du på? Hsh, giltighetstiden på kort är egentligen ovässentlig för status. Din status är giltig innevarande medlemsår+15 månader.

Kandinsky gillar detta.
  5. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I mitt fall kom bagagetaggarna (om det är dessa du syftar på?) tillsammans med Diners, vilket ramlade ner efter någon dag. Jag var förvånad att det gick så snabbt.

6. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. frankw

frankw Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack alla för svar. Det var lite leveranstider jag var nyfiken på. Men allt är beställt så det dimper väl ner snart. :)

Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!