Senaste nytt

Nybörjar-fråga SAS PLUS

lilly k

Medlem
Hej! Reser med SAS Plus till Malaga med den okristliga avgångstiden 05.55. Eftersom jag varken dricker kaffe eller te så undrar jag om man kan få ett glas mjölk istället till frukosten? Någon som vet? I-landsproblem - jag vet ;)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

fcx

Medlem
Hej! Reser med SAS Plus till Malaga med den okristliga avgångstiden 05.55. Eftersom jag varken dricker kaffe eller te så undrar jag om man kan få ett glas mjölk istället till frukosten? Någon som vet? I-landsproblem - jag vet ;)

Det finns ingen mjölk ombord, förutom de minimala paketen med kaffemjölk (som inte är så gott att dricka). Det som man kan få ombord är juice (äpple och apelsin har jag för mig).

Kanske finns någon kiosk som är öppen och säljer mjölk?
 

Canadien

Medlem
Har bara sett kondenserad mjölk i 3cl tetra och creamer på SAS. Men juice och läsk kam du få. Samt vatten.
 

Agö

Medlem
Ring Pressbyrån på Arlanda Terminal 5 (finns efter säkerhetskontrollen) och fråga om de har mjölk. Det är ju faktiskt inte helt otänkbart.
 

pswe

Medlem
Hej! Reser med SAS Plus till Malaga med den okristliga avgångstiden 05.55. Eftersom jag varken dricker kaffe eller te så undrar jag om man kan få ett glas mjölk istället till frukosten? Någon som vet? I-landsproblem - jag vet ;)
Med plus kommer du in i SAS loungen (om den hunnit öppna?) där finns mjölk i kannor till kaffet, ber du snällt kan du säkert få en literspaket med dig, om inte får du ha med dig en liten flaska o hälla över en skvätt :)
 
Toppen