Nya utemöbler

Diskussion i 'Övrigt' startad av Magino, 26 Maj 2012.

1. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry för väldigt OT men då*alla världens svar verkar gå att finna på denna site*var det självklart att ställa frågan på detta forumet.

Håller just nu på med att bygga en altan av större modell och denna måste fyllas upp med lite möbler. Då namnet har någon erfarenhet av vart man kan/bör köpa utemöbler behöver jag lite tips. Jag letar efter ett ställe på Internet som man kan köpa utemöbler av bra kvalitet och de måste kunna få dem leverera innan midsommar.
    Det jag letar efter är ett bord med 10 platser (gärna teakbord eller liknande)*
    En lounge del, gärna en hörnsoffa i*plastrotting med ett tillhörande bord. Plats för 6-10 personer.*
    Ett fällbord med två fällstolar till en balkong.*
    Viktigt är att möblerna ska tåla vädret på västkusten, så lite kvalitet och tyngd i möblerna uppskattas. Men det behöver inte vara de flashigaste/dyrast möblerna i stan. *

1 person likes this.
  2. twiggs

twiggs Medlem

Grythyttan Stålmöbler har vi. Klassikerserien i trädgården och Bryggeriserien på balkongen. Allt är givetvis i teak.

Helt underbart vackra och framförallt svensktillverkat! Rekommenderas starkt!

:)

Last edited: 26 Maj 2012
  3. ALU

ALU Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är därför det finns en tråd som heter övrigt:D Eller vi kanske ska lägga till en tråd som heter "Helt OT":D

5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipsen. Nu har jag en bra start för vart jag ska börja leta.

6. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Köpte nyligen möbler från denna importör av amerikanska utemöbler, bland annat klassisk Adirondack...

Selected by Trum

7. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Last edited: 6 Juni 2012

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!