Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

Gizmo79

Medlem
Du kan få hjälp av Tallinn, men istället för att sitta i telefon med dom och slösa på både din och deras tid så är det att föredra att man tittar upp själv vilka datum det finns tillgänglighet.
Jag brukar göra detta via SAS hemsida där du kan välja att visa månadskalender för eurobonusbokningar, då får du en bra överblick om vilka dagar det finns tillgänglighet, dock kan den tillgängligheten ha försvunnit under dagen.

Ok, har fått för mig att den överblicken som man får på SAS hemsida inte alls överensstämmer sen när man ska till och boka med vouchern? Men då jag själv,som jag nämt tidigare väntas få min första voucher här om nån vecka så har jag själv aldrig testat. Kanske jag som fått det om bakfoten, men det hade ju varit kanon om man kunde lita någorlunda på deras egna hemsida :)
 

Layzedad

Medlem
Detta gjorde det helt plötsligt motiverat att behålla hustruns SAS-amex. Med 1 extrakort inkluderat i priset för mig får jag ihop två vouchers på ett halvår. Måste bara stoppa family-överföringarna så hon har poäng att boka för också...
 

palmen

Moderator
Ok, har fått för mig att den överblicken som man får på SAS hemsida inte alls överensstämmer sen när man ska till och boka med vouchern? Men då jag själv,som jag nämt tidigare väntas få min första voucher här om nån vecka så har jag själv aldrig testat. Kanske jag som fått det om bakfoten, men det hade ju varit kanon om man kunde lita någorlunda på deras egna hemsida :)
Jag har visserligen bara bokat 2 bonusresor (båda med 2-4-1) och de såg exakt den tillgänglighet som jag såg på SAS hemsida. Sen kan det säkert finnas tillfällen då det inte stämmer, är ändå SAS IT vi pratar om ;)
 
Jag har på mitt kort "eurobonus Diamond", star alliance gold-loggan samt att mitt EB nummer har prefixet EBS. Härligt att saker är klara och tydliga...

Verkar som fler än jag fått fel prefix?!
 

sodaboy

Medlem
Fick också prefixet EBS. Ni som talat med kundtjänst, kommer de skicka nya kort till de "drabbade" eller måste man ringa kundtjänst själv och påtala felet?
 
Toppen