Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

andy.c

Medlem
Här kommer bild på brevet och villkoren på baksidan.
 

Attachments

  • IMG_0080.JPG
    IMG_0080.JPG
    851,1 KB · Visningar: 598
  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    604,4 KB · Visningar: 564

M.K

Medlem
Ordagrant står det " Du som ännu inte bokat eller använt din poängrabatt för 2014 kan med andra ord använda denna rabatt under hela 2015"

Det låter väldigt bra detta då jag varken har utnyttjat min check i år eller den för nästa år. Jag kan alltså välja att använda den ena nästa år och den andra 2016!

Äntligen kanske ett besök på FCT blir av till slut nu :)
 

Marcus_R

Medlem
Riktigt bra. Känns helt klart som en förbättring i rätt riktning. Lite trist med sänkningen till 15p/100kr, men man kan väl inte få allt :)
 

OliT

Medlem
Jag misstänker att jag den här gången nöjer mig med SAS i Business till San Francisco - för visst springer bränsletilläggen iväg ganska rejält med ex. Lufthansa? Och First-tillgänligheten i mars/april kanske inte är helt festlig.
 

jth

Medlem
Ordagrant står det " Du som ännu inte bokat eller använt din poängrabatt för 2014 kan med andra ord använda denna rabatt under hela 2015"

Det låter väldigt bra detta då jag varken har utnyttjat min check i år eller den för nästa år. Jag kan alltså välja att använda den ena nästa år och den andra 2016!

Äntligen kanske ett besök på FCT blir av till slut nu :)

Om det här stämmer är det ju en klockren hit. Jag hade precis ställt in mig på att återigen behöva "vaska" en 2-4-1! Enda smolket i glädjebägaren är ju intjäningen då, jag kommer nog börja använda mitt Diners mer nu. Dock var ju 30 p/100 kr på SAS trevligt!
 

mha321

Medlem
Vad är då SAS American Express Elite Card?
Det är väl samma som tidigare - en variant av kortet som är "invite only" och har en del förmåner som annars kommer med Amex Platinium, typ concierge? Jag har alltid sätt någon publik info om vad som krävs eller ingår riktigt, men det har varit min uppfattning åtminstone.
 
Toppen