Nya Ritz-Carlton Bali Nusa Dua är fantastiskt

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Martin Björnström, 11 Februari 2015.

1. Jag har varit med om något ovanligt. Checkat in på ett Ritz-Carlton hotell och varit nästan helt ensam på hela anläggningen. Nyöppnade Ritz-Carlton Bali Nusa Dua har uppemot 300 rum men vi var cirka 10 gäster på hela resorten.

Bodde i en Junior Suite på 100m2 som var riktigt fräsch och servicen var bortom fantastisk, konstigt vore väl annars när det är 10:1 förhållande mellan personal/gäster :D

Det kommer ett test - men håll detta hotell i tanke när du planerar nästa Bali resa...

segra, rob74, Claes L och 6 andra gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste ha varit en riktigt udda känsla...

3. Homer

Homer Medlem

Går tydligen bra för bc.se eftersom Björnström ständigt är på semester, flyger i 1:a klass
    och har gjort Ritz, Shangri-la, Four Season osv. till andra hem... ;)

Last edited: 27 Februari 2015
  4. Haha, jag har aldrig bott på Four Seasons ;)

Pappaledig 2,5 månad, flög lowcost Air Asia X och Jetstar ett par sträckor. USDM bokning åt frun och äldsta dottern. Specialpriser på hotellen, använder poäng...jag är BusinessClass medlem vet du väl!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!