Senaste nytt

Nya regler för Club Carlson

fcx

Medlem
Fick nya kortet idag, och med det en folder om alla "enhancements" i programmet. Ytterligare en har nu dykt upp: välkomstpresenten för Gold är borttagen :(
 

Agö

Medlem
Givetvis, och jag har (tidigare) nästan 100% utfall på att faktiskt få den som CCG.

Spännande! Matchade i och för sig till mig guldkortet men uppnådde Concierge förra året utan hjälp. Kanske meriterar välkomstpresent detta år.
 

erhel

Medlem
Fick nya kortet idag, och med det en folder om alla "enhancements" i programmet. Ytterligare en har nu dykt upp: välkomstpresenten för Gold är borttagen :(

Det förklarar varför det inte blev någon välkomstpresent på rummet i helgen. Tråkigt, men jag överlever utan en flaska mineralvatten så länge allt övrigt funkar.
 
Alltså pratar ni om att välkomstgåvan på hotellet skulle ha utgått för guldmedlemmar? Det står ju fortfarande kvar som förmån på club carlson-sidan i alla fall. Jag fick i alla fall en välkomstgåva på Park Inn i Berlin i helgen i form av en halvflaska vin så det måste vara något väldigt nytt i sådana fall. (Jag har själv inte fått något guldkort ännu med information, trots att jag varit guldmedlem i över ett år.)
 

fcx

Medlem
Alltså pratar ni om att välkomstgåvan på hotellet skulle ha utgått för guldmedlemmar? Det står ju fortfarande kvar som förmån på club carlson-sidan i alla fall. Jag fick i alla fall en välkomstgåva på Park Inn i Berlin i helgen i form av en halvflaska vin så det måste vara något väldigt nytt i sådana fall. (Jag har själv inte fått något guldkort ännu med information, trots att jag varit guldmedlem i över ett år.)

Ja, det är den jag menar. I foldern med de nya reglerna som följde med kortet står den förmånen inte kvar under CCG (bara CCC). Tyvärr är foldern extremt glansig, så jag kan inte fota och lägga upp...
 
Toppen