Senaste nytt

Nya loungerna på London Heathrow terminal 2

Det skulle jag gissa på. Det är ingen renodlad Lufthansalounge utan en Star Alliance-lounge. Det är bara det att någon praktiskt ska driva den (Star Alliance som sådant är en ganska liten organisation) och det blev Lufthansa.

Fick precis svar från SAS på Twitter. LH(*A)-loungen öppnar enligt dem först 1OCT. De hänvisar till UA-loungen i T2B mellan 10SEP och 1OCT.
 
Kan opdatere med at Swiss flyver fra T2B, selvom de har check-in i T1.

Løbetur og sved på panden er altså inkluderet...

Men man kan komme fra T1 -> T2B på ca. 10 minutter hvis man løber fuld smadder hele vejen! :oops:
 

NotRyan

Medlem
Kan opdatere med at Swiss flyver fra T2B, selvom de har check-in i T1.

Løbetur og sved på panden er altså inkluderet...

Men man kan komme fra T1 -> T2B på ca. 10 minutter hvis man løber fuld smadder hele vejen! :oops:

Tjuvstartat? Swiss skall egentligen inte flytta till T2 förrän 15 oktober...... :D
 
Tjuvstartat? Swiss skall egentligen inte flytta till T2 förrän 15 oktober...... :D
Yes, men jeg tror også jeg så et Swiss fly ved T2B, da jeg var der for 14 dage siden (og havde lidt bedre tid...) så de har tyvstartet en hel del!
Dog virkede det ikke til at der ligefrem var fyldt op ved gaterne i T2 så jeg undrer mig lidt over hvorfor de vælger det gateområde der er længst væk fra deres check-in og lounge (Star Alliance loungen i T1)...
 
Toppen