Nya kabinen från Chicago!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Stenis32, 9 Maj 2015.

1. Stenis32

Stenis32 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny här även om jag följt forumet på distans under en längre period. Döm om min förvåning när jag ska checka in och ser att det är nya kabinen på SK946! Efter att ha kört OY-KBM i flera veckor på den sträckan är det ju otroligt kul att man bytt (om än säkert tillfälligt) och att få åka med nya kabinen (LN-RKN)!

Christian R gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Välkommen till forumet!
    Alltid kul när man bjuds på positiva överraskningar :)

3. Stenis32

Stenis32 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Vilket lyft mot gamla kabinen! Personalen i C är dock lika förvånade som jag över det överraskande planbytet och de har ingen utbildning på den nya kabinen utan får bl.a. lära sig hur WiFi fungerar av passagerare :) Nu middag, sen sova (plant!)

Agö, Glenn E och Christian R gillar detta.
  4. Henrico

Henrico Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dessutom fungerar wifi riktigt bra.. Själv sitter jag på 25A... Tyvärr ännu en misslyckad OT och jag kom in alldeles för sent för att uppgradera med poäng.. I-landsproblem, bara plus, stackars mig... :)

Jakob K och SAS404 gillar detta.
  5. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant att de ännu inte hunnit utbilda all sin personal på de rutter där de nya kabinerna skulle kunna förekomma? (Och så undrar vi varför alla regler efterföljs på så olika sätt av personalen...?) ;)

Last edited: 10 Maj 2015
    Agö gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!