Senaste nytt

Nya hudvårdsartiklar på Radisson Blu Royal Viking

Malu

Medlem
Jag är inte helt positiv. Korkarna var så svåra att få upp med blöta händer att jag fick använda tänderna. Doft saknas i princip helt. Det är säkert allergisäkert och så, men ack så tråkigt.

Är det förresten någon som kommit överens med korkarna på de gamla Anne Semonin-produkterna? ;)
 

Agö

Medlem
Jag är inte helt positiv. Korkarna var så svåra att få upp med blöta händer att jag fick använda tänderna. Doft saknas i princip helt. Det är säkert allergisäkert och så, men ack så tråkigt.

Är det förresten någon som kommit överens med korkarna på de gamla Anne Semonin-produkterna? ;)

Exakt det upplevde jag med. Vad f-n är det för konstruktion? Tänderna fick arbeta rejält.
 

Jensik

Medlem
Det var Scandinavian White på Radisson Blu Scandinavia Copenhagen förra veckan, i alla fall i business class rum.
Har också fått Scandinavian White på Radisson Blu Scandinavia Köpenhamn i BC rum för två veckor sedan (tror jag fick det även i dec). Har inte sett det på Blu Scandinavia Oslo eller Blu Plaza Helsingfors (BC rum även i OSL och HEL), där kör de fortfarande med Anne Semonin (har bott på bägge senast i jan - Oslo blir det på mån-tisdag nu i veckan igen).
Intressant att märket heter Scandinavian White, om jag inte missminner mig är de producerade i Frankrike, gjorda för skandinaviska marknaden kanske? :)
 

Jensik

Medlem
Har någon fått ThisWorks (www.thisworks.com)? Fick de här idag på Radisson Blu Scandinavia Oslo i BC. Har tidigare bara fått Anne Semonin här i Oslo (och i Helsingfors) och Anne Semonin/Scandinavian White på Radisson Blue Scandinavia Köpenhamn
ThisWorks.png
 

FF#1

Medlem
Tog just en dush på Hotell Laponia i Arvidsjaur, avstod deras väggmonterade allt i ett tvål och tvättade håret me Scandinavian white.
Funkar bra förutom att som Agö sa: de är svåra att öppna om man är blöt om fingrarna.
 
Last edited:
Toppen